Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0013483^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08.
  2. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05.
  3. ŠIMEGH, Peter - FABIAN, Viktor. Public relations vzdelávacích inštitúcií. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISSN 1335-9746, 2006, roč. 5, č. 9, s. 71-80.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - BAČO, Tomáš - FABIAN, Viktor. Kvalita a marketing ako súčasť úspešnej univerzitnej praxe. In Výchova a další vzdělávání v družstevnictví : sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané Družstevní asociací České republiky ve spolupráci s Jihočeskou univerzitou v Českých Budějovicích, Zemědělskou fakultou, Katedrou obchodu. - České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, Katedra obchodu, [2006]. ISBN 80-7040-853-7. Dostupné na : <www.darc.cz/_dokumenty/doc/sbornik_html/09Lieskovska_CZ.pdf>
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda - FABIAN, Viktor. Marketing vzdelávacích inštitúcií. In Acta oeconomica Cassoviensia no 10. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2200-7, s. 58-69.
    článok

    článok

  6. BAŠISTOVÁ, Alena et al. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 104 s. ISBN 80-225-1905-7.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.