Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014169^"
  1. ĎURANA, Pavol et al. Does the Life Cycle Affect Earnings Management and Bankruptcy? - Registrovaný: Scopus. In Oeconomia Copernicana. - Toruń : Nicolaus Copernicus University. ISSN 2353-1827, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 425-461 online. APVV-17-0546.
    článok

    článok

  2. KLIEŠTIK, Tomáš - MICHALKOVÁ, Lucia. Zhoršenie finančného zdravia podniku: príčiny a symptómy. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 1, s. 27-41.
    článok

    článok

  3. Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 88 s. IGM 2316069/10 "Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti". ISBN 978-80-225-3353-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia - MICHALKOVÁ, Lucia. Uplatnenie princípov spoločenskej zodpovednosti v praxi zahraničných obchodných reťazcov. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8, s. [1-7].
    článok

    článok

  5. MICHALKOVÁ, Lucia - HORŇÁKOVÁ, Lucia. Databázový marketing. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 432-436.
    článok

    článok

  6. HORŇÁKOVÁ, Lucia - RUBANINSKÁ, Kamila - MICHALKOVÁ, Lucia. Zásady podnikateľskej etiky a jej uplatnenie v obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 19-25. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  7. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 45-53.
    článok

    článok

  8. MICHALKOVÁ, Lucia. Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 74-84.
    článok

    článok

  10. BAJZÍKOVÁ, Veronika. Katalógový predaj spoločnosti Avon Cosmetics, spol. s r.o. : bakalárska práca. Škol. Lucia Michalková. Bratislava, 2009. 56 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.