Výsledky vyhľadávania
- JAKUBIS, Ivan. Elektronický obchod spoločnosti Natur-Net s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 86 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - DANEKOVÁ, Zuzana. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Európe : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 54 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - KRAJKOVIČ, Maroš. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Ázii : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 59 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - BARTOŠOVÁ, Veronika. Product placement a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 75 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 5.6 MB z IP adresy EU po prihlásení - GAŠPAR, Ondrej. História, súčasnosť a budúcnosť marketingu na internete : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 62 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - JANČOV, Vladimír. Využitie marketingového mixu v podnikateľskom subjekte : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 67 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 384.7 KB z IP adresy EU po prihlásení - ŽILAVÁ, Martina. Virálny marketing a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 73 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - BUCHOVÁ, Ivana. Merchandising - Stratégie rozmiestnenia tovaru v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 81 s.
- KÖBÖLOVÁ, Micheala. Komunikačný mix vybranej cestovnej kancelárie : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 51 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 17.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. IGM 2316069/10.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 297.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení