Výsledky vyhľadávania
- JAKUBIS, Ivan. Elektronický obchod spoločnosti Natur-Net s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 86 s.
- RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. IGM 2316069/10.
- JANČOV, Vladimír. Využitie marketingového mixu v podnikateľskom subjekte : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 67 s.
- ŽILAVÁ, Martina. Virálny marketing a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 73 s.
- KÖBÖLOVÁ, Micheala. Komunikačný mix vybranej cestovnej kancelárie : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 51 s.
- BUCHOVÁ, Ivana. Merchandising - Stratégie rozmiestnenia tovaru v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 81 s.
- DANEKOVÁ, Zuzana. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Európe : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 54 s.
- BARTOŠOVÁ, Veronika. Product placement a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 75 s.
- GAŠPAR, Ondrej. História, súčasnosť a budúcnosť marketingu na internete : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 62 s.
- RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 81-88. IGM 2316069/10.