Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014287^"
  1. BUČEK, Milan et al. Regionálny rozvoj : novšie teoretické koncepcie. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 367 s. [22,266 AH]. ISBN 978-80-225-3175-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  2. JEŽKOVÁ, Renáta. Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 1, s. 2-6.
    článok

    článok

  3. JEŽKOVÁ, Renáta. Organizovanie a financovanie mestského marketingu. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 2, s. 3-7.
    článok

    článok

  4. BÚŠIK, Jozef. Regionálny manažment a marketing. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 168 s. [9,836 AH]. ISBN 978-80-225-3027-9. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  5. JEŽKOVÁ, Renáta. Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 3, s. 7-11.
    článok

    článok

  6. JEŽKOVÁ, Renáta. Nástroje situačnej analýzy mesta. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523, 2010, roč. 3, č. 5, s. 2-5.
    článok

    článok

  7. JEŽKOVÁ, Renáta. Ako zvládnuť dopady krízy v malých a stredných podnikoch. In MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie : časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2009. ISSN 1335-9568, 2009, roč. 16, č. 10, s. 151-160.
    článok

    článok

  8. Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ. Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ. Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. 260 s. ISBN 978-80-969320-9-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. JEŽKOVÁ, Renáta. Municipálna podpora miestnej ekonomiky v SR. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 205-211. VEGA 1/0529/08.
    článok

    článok

  10. JEŽEK, Jiří - JEŽKOVÁ, Renáta. Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990, 2008, roč. 2, č. 1, s. 22-28.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.