Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014428^"
  1. HORŇÁK, Pavel. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 2. rozšírené a prepracované vydanie. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín : Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 198 s. ISBN 80-7318-383-8.
  3. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketingový výskum ako východisko pri tvorbe komunikačnej stratégie v kultúre. In Marketingové komunikace a výzkum. - Zlín : Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-383-8, s. 103-116.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.