Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0015538^"
  1. PREKOPOVÁ, Petra. Blogy - hrozba alebo príležitosť ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1335-2016, január 2008, č. 1, s.10-11.
    článok

    článok

  2. PREKOPOVÁ, Petra. Je spoločenská zodpovednosť ďalším nástrojom marketingu? In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510, 2008, roč. 3, č. 7, s.76-80.
    článok

    článok

  3. PREKOPOVÁ, Petra. Biopotraviny zažívajú boom ! In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, november 2007, č. 11, s. 10-11.
    článok

    článok

  4. PREKOPOVÁ, Petra. Tínedžeri - značkoví schizofrenici. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, september 2007, č. 9, s. 20-21.
    článok

    článok

  5. PREKOPOVÁ, Petra. Fastfoody: ide to aj bez reklamy. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, september 2007, č. 9, s. 13.
    článok

    článok

  6. PREKOPOVÁ, Petra. Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 36-37.
    článok

    článok

  7. PREKOPOVÁ, Petra. Zodpovednosť a úspech. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, máj 2007, č. 5, s. 16-17.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.