Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0015543^"
  1. BOŤANSKÁ, Mária. On-line vs. in-store prieskum. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 5-6/2017, č. 35, s. 17.
    článok

    článok

  2. BOŤANSKÁ, Mária. Je život "na 2 kliky" skutočne výhra? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 8, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. BOŤANSKÁ, Mária. Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 9, s. 64-66.
    článok

    článok

  4. BOŤANSKÁ, Mária. Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 10, s. 78-79.
    článok

    článok

  5. BOŤANSKÁ, Mária. Biopotraviny sa kupujú v obchode aj na internete. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 30, (2016.
    článok

    článok

  6. BOŤANSKÁ, Mária. Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 20-22.
    článok

    článok

  7. BOŤANSKÁ, Mária. Keď rozhoduje cena. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, máj 2007, č. 5, s. 23.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.