Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0017730^"
  1. LENDEL, Viliam - ĎURMEKOVÁ, Stanislava. Innovation Performance Measurement Triggers. In Management : science and education. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics University of Žilina. ISSN 1338-9777, 2017, vol. 6, no. 2, pp. 17-19.
    článok

    článok

  2. VODÁK, Jozef et al. Proposal of model for effective management of cooperation activities in Slovak companies. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2015. ISSN 1335-4205, 2015, vol. 17, no. 4, s. 53-59.
    článok

    článok

  3. LENDEL, Viliam - JANKOVIČ, Peter. Modelovanie dopravného systému. In Journal of information, control and management systems. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2011. ISSN 1336-1716, Special issue, vol. 9, no. 3, (2011.
    článok

    článok

  4. LENDEL, Viliam. Universal traffic management centres - analysis of the concept, components and functions. In Journal of information, control and management systems. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2010. ISSN 1336-1716, 2010, vol. 8, no. 5, s. 539-548.
    článok

    článok

  5. LENDEL, Viliam - ŠTENCL, Michael. Possibility of applying artificial intelligence in terms of intelligent transport systems. In Journal of information, control and management systems. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2010. ISSN 1336-1716, 2010, vol. 8, no. 1, s. 37-46.
    článok

    článok

  6. LENDEL, Viliam - KUBINA, Milan. New Trends in Customer relationship management and their application in slovak enterprises. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2010. ISSN 1802-8527, 2010, roč. 4, č. 6, s. 19-26.
    článok

    článok

  7. LENDEL, Viliam - VARMUS, Michal. Identification of the key elements of the innovation strategy and proposal of the system for evaluation of readiness for its implementation in the enterprise. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X, 2010, č. 1, s. 287-298.
    článok

    článok

  8. LENDEL, Viliam - KUBINA, Milan. Identifikácia hlavných väzieb medzi manažmentom a CRM. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 68-78.
    článok

    článok

  9. LENDEL, Viliam. Problems and key factors of CRM implementation. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2009. ISSN 1335-4205, 2009, vol. 11, no. 4, s. 56-60.
    článok

    článok

  10. LENDEL, Viliam. Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2009. ISSN 1804-8048, 2009, č. 14, s. 148-159.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.