Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019170^"
  1. VAJSOCHROVÁ, Zora - LESÁKOVÁ, Dagmar. Proces tvorby lojality zákazníkov. In Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9, s. 5-23. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  2. VAJSOCHROVÁ, Zora. Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. VAJSOCHROVÁ, Zora. Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 360-363. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  4. VAJSOCHROVÁ, Zora. Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 405-409. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  5. VAJSOCHROVÁ, Zora. Marketing na novom trhu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 111-115.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.