Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019300^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
  2. SMOLKA, Samuel - SMOLKOVÁ, Eva - VILČEKOVÁ, Lucia. Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 3, s. 2-12.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF741.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. VILČEKOVÁ, Lucia. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 3, s. 53-59.
    článok

    článok

  4. VILČEKOVÁ, Lucia. Základné otázky pri aplikácii spoločensky zodpovedného podnikania pre malé a stredné podniky. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 87-90.
    článok

    článok

  5. BILLÝ, Ľubomír - VILČEKOVÁ, Lucia. Otvorený pracovný trh vo Veľkej Británii pre pracovníkov z krajín EÚ8. In MEKON : the CD of participant's reviewed papers from 14th International conference MEKON 2012; february 1 - 2, 2012 Ostrava. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical university of Ostrava, 2012. ISBN 978-80-248-2552-6, s. [1-9].
    článok

    článok

  6. VILČEKOVÁ, Lucia. Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 547-551. VEGA 1/1051/11. 1/1051/11, VEGA, Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF295.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. VILČEKOVÁ, Lucia - VOKOUNOVÁ, Dana. Využitie škál pri výskume imidžu VEGA č. 1/0418/11. In IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0, s. 426-435.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF128.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

  8. VOKOUNOVÁ, Dana - VILČEKOVÁ, Lucia. Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 76-84.
    článok

    článok

  9. VILČEKOVÁ, Lucia. Návrh veľkosti vzorky v marketingovom výskume. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 668-670.
    článok

    článok

  10. VOKOUNOVÁ, Dana - VILČEKOVÁ, Lucia. Slovak Enterprises in the EU Context - Survey Results. In ECON '10 : journal of economics, management and business. - Ostrava : Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2010. ISSN 1803-3865, 2010, vol. 18, no. 2, s. 50-60.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.