Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019406^"
  1. PECHERSKY, Alexander. Comparing Classes with Different Levels of Student Control while Cultivating Students' Intercultural Competences. In Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. - London : SEDA, 2018. ISBN 978-1-902435-63-3, pp. 132-141 online.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand et al. Správa o vedeckovýskumnej činnosti na Ekonomickej univerzite v Bratislave za rok 2017. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM [200 s., 11,68 AH]. ISBN 978-80-225-4593-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. SRNIŠOVÁ, Petra. Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars. In Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. - London : SEDA, 2018. ISBN 978-1-902435-63-3, pp. 142-149 online.
    článok

    článok

  4. KARAS, Martin. Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards. In Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. - London : SEDA, 2018. ISBN 978-1-902435-63-3, s. 124-131.
    článok

    článok

  5. Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe. 1st Edition. London : SEDA, 2018. 187 s. 2016-1-SK01-KA203-022551. Dostupné na : <https://www.seda.ac.uk/Early-career-academics-reflections-on-learning-to-teach-in-Central-Europe> ISBN 978-1-902435-63-3.
    Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe

    elektronická kniha

  6. KOVAČEVIĆ, Dubravka. Life after Academia: Preparing Students for Successful Collaboration : Chapter. In Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. - London : SEDA, 2018. ISBN 978-1-902435-63-3, pp. 68-75 online.
    článok

    článok

  7. PLESCHOVÁ, Gabriela - MCALPINE, Lynn. Helping Teachers to Focus on Learning and Reflect on Their Teaching: What Role Does Teaching Context Play? - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Studies in educational evaluation. - Amsterdam : Elsevier Science. ISSN 1879-2529, March 2016, vol. 48, pp. 1-9 online.
    článok

    článok

  8. RUŽIAKOVÁ, Zuzana. Nástroje a realizácia medzinárodných vzťahov z pohľadu vybraných významných osobností svetovej diplomacie : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Pleschová. Bratislava, 2016. 37 s.
    kniha

    kniha

  9. SENKOVÁ, Marcela. Spolupráca Číny so strednou Európou. Efektivita platformy V4 - Čína v porovnaní s mechanizmom 16+1 : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Pleschová. Bratislava, 2016. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. KAMENICKÁ, Martina. Špecifický postoj štátov severnej Európy k európskej integrácii (analýza postoja vybranej krajiny) : diplomová práca. Školiteľ: Gabriela Pleschová. Bratislava, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.