Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0019480^"
  1. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 405-409.
    článok

    článok

  2. LULIAKOVÁ, Ivana. Marketingová politika malých a stredných podnikov : dizertačná práca. Škol. Jaroslav Kita. Bratislava, 2010. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 118-122.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Počet ex. : 13, z toho voľných 12, prezenčne 1]
  5. LULIAKOVÁ, Ivana. Globalizácia a malé podniky. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 266-269.
    článok

    článok

  6. LULIAKOVÁ, Ivana. Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 25-30.
    článok

    článok

  7. ŠIROCHMANOVÁ, Eva. Marketingová komunikácia v cestovných kanceláriách : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 48 s.
    kniha

    kniha

  8. BARTOŠOVÁ, Veronika. Cenové stratégie v malých a stredných podnikoch : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce601 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. KUFELOVÁ, Monika. Marketingová komunikácia malého podniku : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 55 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurencieschopnosť malých priemyselných podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0, s. 151-159.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.