Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 292  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0021873^"
  1. MAJERNÍK, Milan et al. Future of Sustainability and Resources Management. - Registrovaný: Scopus. In Sustainable Resource Management : Modern Approaches and Contexts. - Amsterdam : Elsevier, 2021. ISBN 978-0-12-824342-8, pp. 411-439 online. KEGA 026EU-4/2018, KEGA 017TUKE-4/2019.
    článok

    článok

  2. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - ŽILINČIKOVÁ, Mária. Index of Digital Economy and Society. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Adoram, 2021. ISSN 2344-2409, 2021, nr. 23, s. 26-31. VEGA 1/0518/19.
    článok

    článok

  3. MAJERNÍK, Milan et al. Areas of Sustainability: Environment, Economy, and Society. - Registrovaný: Scopus. In Sustainable Resource Management : Modern Approaches and Contexts. - Amsterdam : Elsevier, 2021. ISBN 978-0-12-824342-8, pp. 25-49 online. VEGA 1/0339/10.
    článok

    článok

  4. MAJERNÍK, Milan et al. Comprehensive Management of Natural Resources: A Holistic Vision. - Registrovaný: Scopus. In Sustainable Resource Management : Modern Approaches and Contexts. - Amsterdam : Elsevier, 2021. ISBN 978-0-12-824342-8, pp. 221-240 online. KEGA 026EU-4/2018.
    článok

    článok

  5. MAJERNÍK, Milan et al. Innovation for New Resources Development. - Registrovaný: Scopus. In Sustainable Resource Management : Modern Approaches and Contexts. - Amsterdam : Elsevier, 2021. ISBN 978-0-12-824342-8, pp. 369-385 online. KEGA 026EU-4/2018.
    článok

    článok

  6. MIŠKOVÁ, Simona. Guerilla marketing a jeho využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  7. MAXIM, Marek. Marketingový plán podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. LUKÁČOVÁ, Zuzana. Marketingová stratégia podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 76 s.
    kniha

    kniha

  9. MAŤAŠOVÁ, Kristína. Otvorenosť ekonomiky z pohľadu medzinárodného obchodu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. MATTA, Peter. Inovácia marketingových aktivít v podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 78 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.