Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0022241^"
  1. PRINCÍKOVÁ, Lucia. Coffee culture in Slovakia : diplomová práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2014. 122 s.
    kniha

    kniha

  2. ADAMOVOVÁ, Veronika. Efektívnosť internetovej reklamy : diplomová práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2014. 68 s.
    kniha

    kniha

  3. SZARYSZOVÁ, Petra - MILČEVIČOVÁ, Edita. Evaluation of Performance Methods of Company by BSC Method with Emphasises on Motivation of Employees. In Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. - Arad : Adoram, 2013. ISSN 2344-2409, 2013, nr. 2, pp. 1-6 online. Dostupné na : <http://www.itpb.eu/index.php/ct-menu-item-3/15-economics/57-evaluation-of-performance-methods-of-company-by-bsc-method-with-emphasises-on-motivation-of-employees>
    článok

    článok

  4. SLIVKOVÁ, Adela - MILČEVIČOVÁ, Edita. Applications of models in predicting the financial development of enterprise in Slovak Republic. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2013. ISSN 1337-6020, 2013, roč. 6, č. 2, s. 17-27. PMVP 2330262.
    článok

    článok

  5. LICHVARČIKOVÁ, Lenka. Dopady krízy na trh komerčných nehnuteľností v SR : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 46 s.
    kniha

    kniha

  6. BALOGHOVÁ, Barbara. Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 56 s.
    kniha

    kniha

  7. JAŠEK, Miroslav. Spoločensky zodpovedné podnikanie a jeho vnímanie z pohľadu spotrebiteľov : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 64 s.
    kniha

    kniha

  8. TOMČOVÁ, Silvia. Marketing na realitnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. BANICKÝ, Ján. Analýza a riadenie developerského projektu : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 44 s.
    kniha

    kniha

  10. ZIGOVÁ, Nikola. Nové trendy v marketingu a ich využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 52 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.