Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0022893^"
  1. MARKULJÁK, Michal. Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 141-148 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. MARKULJÁK, Michal. Marketingový plán DSS Gaudeamus : diplomová práca. Škol. Mária Hasprová. Bratislava, 2008. 65 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.