Výsledky vyhľadávania
- HALUŠKOVÁ, Romana. Európska únia a podpora regiónov členských krajín : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2016. 56 s.
- DANAŠOVÁ, Nikoleta. Identifikácia konkurenčnej výhody Slovenska v 21. storočí : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 40 s.
- PRACHÁROVÁ, Zuzana. Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 43 s.
- BÉREŠOVÁ, Nicola. Úloha psychológie v skúmaní spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 76 s.
- BIELIK, Oliver. Význam jednotlivých nástrojov prvku Corporate Communication : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 50 s.
- GAJDOŠ, Oliver. Regionálna politika EÚ a jej dopady na ekonomiku SR : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 47 s.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka. Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií corporate identity. Recenzenti Peter Knapik, Alexandra Pappová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 266 s. [15,73 AH]. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-225-3773-5. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- JAMBOROVÁ, Erika Mária. [Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií Corporate Identity]. In Dlhová kríza v eurozóne - analýza súvislostí a hľadanie riešení : zborník vedeckých statí riešiteľov projektov VEGA 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4027-8, s. 108-109 CD-ROM. Recenzia na: Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií corporate identity / Otília Zorkóciová, Lenka Šimorová ; recenzenti Peter Knapik, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3773-5.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Corporate Identity as a Strategic Tool for Companies to Remain Competitiveness in Car Industry during Current Financial and Economic Crisis. - Registrovaný: Web of Science. In Journal of Applied Economics and Business Research. - Burnaby : Journal of Applied Economics and Business Research. ISSN 1927-033X, 2014, vol. 4, no. 1, pp. 3-22 online. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Vývoj stratégií firiem pôsobiacich v automobilovom priemysle z perpektívy budovania optimálnej corporate identity. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 301-317. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).