Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0025666^"
  1. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Marketingové stratégie retailových reťazcov v SR : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. GALÁŠ, Jaroslav. Špecifiká 4P pri marketingových stratégiách na japonskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Konštiaková. Bratislava, 2012. 54 s.
    kniha

    kniha

  3. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 176-180. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  4. ZAUJECOVÁ, Dáša - KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 223-232. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  5. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Supply chain in Japan. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 219-224.
    článok

    článok

  6. ZAUJECOVÁ, Dáša - KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Nové logistické služby zákazníkom v distribučnom reťazci. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 677-681. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  7. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Globalizácia a marketingový mix retailingu. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 218-222. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  8. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Trendy v maloobchode a ich vplyv na ponuku. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 232-240.
    článok

    článok

  9. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 165-169. [VEGA 1/4508/07].
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.