Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0027371^"
  1. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku. Recenzenti: Viera Kubičková, Juraj Janech. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 206 s. [13,16 AH]. VEGA 1/0635/14. ISBN 978-80-225-4317-0. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Bez obalu niet obchodu : zborník vedeckých statí. Zborník zostavila Paulína Krnáčová ; recenzenti: Juraj Janech, Jana Gondárová. Košice : Euroedu, 2013. 91 s. [4,55 AH]. ISBN 978-80-971047-2-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KONŠTIAK, Pavol. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2012. ISSN 1336-9105, 2012, roč. 7, č. 3, s. 55-56 online. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 157. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    článok

    článok

  5. LACKOVÁ, Alica. [Produktové manažérstvo]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 20, s. 670-672. Recenzia na: Produktové manažérstvo / Rastislav Strhan, Ľubica Knošková. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3367-6.
    článok

    článok

  6. Bezpečnosť produktov a ochrana spotrebiteľa : zborník vedeckých statí : Products Safety Congress. Zborník zostavila: Paulína Krnáčová. Košice : Euroedu, s. r. o., 2011. 99 s. ISBN 978-80-969219-6-6.
  7. STRHAN, Rastislav - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Produktové manažérstvo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 194 s. [13,263 AH]. ISBN 978-80-225-3367-6. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  8. KITA, Pavol - JURKOVIČOVÁ, Lujza - KOVÁČOVÁ, Natália. Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 95 s. [5,618 AH]. KEGA 012EU-4/2011. ISBN 978-80-225-3233-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. LACKOVÁ, Alica - JANECH, Juraj. Informačná funkcia obalov ako súčasť marketingového komunikačného mixu. In Nové trendy v potravinárstve : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Nakladateľstvo STU v Bratislave, 2010. ISBN 978-80-227-3398-4, s. 50-54.
    článok

    článok

  10. JANECH, Juraj. Informačná funkcia obalov ako súčasť marketingového komunikačného mixu : dizertačná práca. Škol. Alica Lacková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.