Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0028246^"
  1. ARIELY, Dan. Aká drahá je intuícia. 1. vydanie. Bratislava : Premedia, 2021. 239 s. ISBN 978-80-8159-970-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 0, prezenčne 5]
  2. ARIELY, Dan. Ako klameme. 2. vydanie. Bratislava : Premedia, 2021. 194 s. ISBN 978-80-8159-968-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. ARIELY, Dan - KREISLER, Jeff. Psychológia peňazí. 2. vydanie. Bratislava : Premedia, 2020. 228 s. ISBN 978-80-8159-835-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ARIELY, Dan. Aké drahé je zadarmo : skryté sily, ktoré ovplyvňujú naše rozhodnutia. 2. vydanie. Bratislava : Premedia, 2020. 263 s. ISBN 978-80-8159-853-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  5. ARIELY, Dan - KREISLER, Jeff. Psychológia peňazí. Preklad: Ľubomíra Kuzmová. 1. vydanie. Bratislava : Premedia, 2017. 228 s. ISBN 978-80-8159-570-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. ARIELY, Dan - KREISLER, Jeff. Dollars and Sense : Money Mishaps and How to Avoid Them. 1st Edition. London : Bluebird Books for Life, 2017. 275 s. ISBN 978-1-5098-6465-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ARIELY, Dan. Aké drahé je zadarmo. preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Premedia, 2015. 264 s. ISBN 978-80-8159-325-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  8. ARIELY, Dan. Ako klameme : ostatných aj sami seba. Preložili: Tomáš Mrva a Patrik Dulík. Bratislava : Premedia, 2013. 270 s. ISBN 978-80-89594-45-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  9. ARIELY, Dan. Jak drahá je nepoctivost : proč každému lžeme, hlavně sami sobě. 1. vyd. Praha : Práh, 2012. 214 s. ISBN 978-80-7252-395-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. ARIELY, Dan. Jak drahá je intuice : proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutím. 1. vyd. Praha : Práh, 2011. 255 s. ISBN 978-80-7252-327-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.