Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0030620^"
  1. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Globalizácia ako realita v podmienkach Slovenskej republiky. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1336-3301, 2013, roč. 10, č. 1, s. 87-100.
    článok

    článok

  2. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X, 2013, roč. 42, č. 1, s. 65-76. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Globalizácia - očakávania a realita. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 355-360. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  4. NEMEČKOVÁ, Soňa. Vplyv globálneho prostredia na marketing firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2012. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  5. KÚDELOVÁ, Andrea. Neštandardné riešenia a postupy v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  6. KOVÁROVÁ, Michaela. Neetická reklama a jej prípady z podnikovej praxe : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 57 s.
    kniha

    kniha

  7. NEMEČKOVÁ, Soňa. Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 355-361.
    článok

    článok

  8. SUROVIČ, Matej. Marketingový mix v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 59 s.
    kniha

    kniha

  9. LOBÍKOVÁ, Ivana. Štandardizácia verzus lokálne prispôsobovanie produktu : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  10. LINKOVÁ, Szilvia. Nástroje marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 44 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.