Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0030746^"
  1. URBANSKA, Jolanta. Analýza informačného systému zdravia v Poľsku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224, 2013, roč. 3, č. 2, s. 30-37.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - HAJDUOVÁ, Zuzana - URBANSKA, Jolanta. Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania. In Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarzadzania Politechniki Częstochowskiej, 2011. ISBN 978-83-61118-47-3, s. 297-313 [1,12 AH].
    článok

    článok

  3. DZUROVÁ, Mária. Recenzný posudok na monografiu Zelený marketing. In Zelený marketing. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3047-7, s. 154-155. Recenzia na: Zelený marketing / Vanda Lieskovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3047-7.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Zelený marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 157 s. [7,9 AH]. KEGA 120-035EU-4/2010. ISBN 978-80-225-3047-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. LIESKOVSKÁ, Vanda - URBANSKA, Jolanta. Istota zarzadzania strategicznego w sektorze MSP. In Pragmatyzm strategii marketingowych w zarzadzaniu małymi i średnimi przedsiebiorstwami. - Czestochowa : Sekcja Wydawnictwa Wydziału Zarzadzania Politechniki Czestochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-72-5. ISSN 1506-0829, s. 21-39.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.