Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0030839^"
  1. GULAČOVÁ, Silvia. Nízkonákladový marketing a jeho využívanie v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 48 s.
    kniha

    kniha

  2. KÖTELEŠOVÁ, Karolína. Marketingový výskum v podnikovej sfére - komplexný prístup na konkrétnom príklade : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 39 s.
    kniha

    kniha

  3. KISSOVÁ, Katarína. Využívanie značky v marketingovej činnosti podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 47 s.
    kniha

    kniha

  4. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Využívanie nízkonákladových nástrojov marketingu v malých a stredných podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2014. 123 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603, 2014, č. 3, s. 14-21. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  6. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 28-39.
    článok

    článok

  7. SPIŠIAKOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum. In Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013. ISBN 978-80-8105-553-9, s. 217-236. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  8. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1548-1559 [CD-ROM].
    článok

    článok

  9. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 504-509.
    článok

    článok

  10. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-10][CD-ROM].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.