Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0032003^"
  1. RUBANINSKÝ, Juraj. Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 110 s.
    kniha

    kniha

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília - RUBANINSKÝ, Juraj. Súčasné trendy komunikačných stratégií. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, [S. 1-9]. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  3. RUBANINSKÝ, Juraj. Povinné označovanie nepotravinárskych výrobkov uvádzaných na trh ES : bakalárska práca. Škol. Ľudmila Kristová. Bratislava, 2009. 59 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.