Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0032178^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3. [Počet ex. : 15, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  2. ROGOVSKÁ, Vanda. 3D tlač ako nová priemyselná revolúcia. In Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 10.-11.11.2015. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-778-6, s. 105-119. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  3. MURÁR, Peter. Sociálne média ako prostredie marketingovej komunikácie firmy. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-9.
    článok

    článok

  4. VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.