Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0032179^"
  1. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Medzinárodná vedecká konferencia. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. CD-ROM [277 s.]. ISBN 978-80-8105-256-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. PRAVDOVÁ, Hana. Kultúrna politika a kríza média verejnej služby. In Medzinárodné vzťahy 2011 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 1. - 2. december 2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3357-7, s. 871-878.
    článok

    článok

  3. Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK. Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-8105-175-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. SZARKOVÁ, Miroslava et al. Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 240 s. VEGA 1/4592/07. ISBN 978-80-225-2791-0. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  5. ŠÚBERTOVÁ, Elena et al. Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 130 s. VEGA 1/1251/04. ISBN 80-225-2155-8. 1/1251/04, VEGA, Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky - rozvoj podnikania ako nevyhnutná súčasť zvýšenia životnej úrovne v regiónoch SR. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.