Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 84  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0035572^"
  1. BREHOVSKÁ, Jana. Spotrebiteľské vnímanie značiek obchodných reťazcov : diplomová práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2018. 89 s.
    kniha

    kniha

  2. BARIČIČOVÁ, Ivona - DUDEKOVÁ, Alena. Odpady - trhový artikel alebo záťaž na životného prostredia : diplomová práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2018. 79 s.
    kniha

    kniha

  3. VÍTEKOVÁ, Kristína. Spotrebiteľské preferencie a vnímanie kvality produktov vo vybranom sortimente : diplomová práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2018. 74 s.
    kniha

    kniha

  4. LACKOVÁ, Alica. [Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 252-253. Recenzia na: Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu VEGA 1/0635/14 : obdobie riešenia projektu do 01/2014 do 12/2016 / vedúci projektu: Malgorzata A. Jarossová, spoluriešitelia: Alica Lacková ... [et al.]. 1. vyd. - Bratislava, 2016. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  5. POLÁK, Martin. Prístupy firiem k produktovým inováciám vo vybranej produktovej kategórií : diplomová práca. Školiteľ: Alena Dudeková. Bratislava, 2016. 71 s.
    kniha

    kniha

  6. CSINTALANOVÁ, Vivien. Inovatívne spôsoby financovania nových produktov pri ich uplatňovaní na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Alena Dudeková. Bratislava, 2016. 72 s.
    kniha

    kniha

  7. JURAŠKOVÁ, Alžbeta. Nástroje ovplyvňujúce spotrebiteľské rozhodovanie v internetovom obchode : diplomová práca. Školiteľ: Alena Dudeková. Bratislava, 2016. 65 s.
    kniha

    kniha

  8. BREHOVSKÁ, Jana. Vplyv internetu na predajnosť produktov na trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2016. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. LUKOVICSOVÁ, Kristína. Úspešnosť regionálneho produktu na trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2016. 48 s.
    kniha

    kniha

  10. VÍTEKOVÁ, Kristína. Kvalita produktu a jej vplyv na konkurenčnú schopnosť : bakalárska práca. Školiteľ: Alena Donovalová. Bratislava, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.