Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0035633^"
  1. OLEXOVÁ, Romana. Online marketing v marketingovej komunikácii služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Valéria Michalová. Bratislava, 2014. 140 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. KAROVIČ, Matej. Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. MASARYKOVÁ, Eva. Spolupráca realitných kancelárií a online inzertných portálov v rámci trhu s rezidenčnými nehnuteľnosťami v SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 60 s.
    kniha

    kniha

  4. MARTINKA, Boris. Sociálne médiá a ich vplyv na spotrebiteľské správanie na trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  5. KUBIČKOVÁ, Viera - OLEXOVÁ, Romana. The Evolution of S-D logic Approach and Its Impact on Service Science. In Journal of Service Science Research. - [s.l.] : The Society of Service Science, 2014. ISSN 2093-0739, 2014, vol. 6, no. 1, pp. 99-124 online.
    článok

    článok

  6. OLEXOVÁ, Romana. Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 486-495 CD-ROM. I-13-105-00.
    článok

    článok

  7. OLEXOVÁ, Romana. Services and social media: methodology of evaluating Slovak market subjects in the services area from the view point of social media utilization. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 333-337 [CD-ROM]. PMVP a D I-13-105-00.
    článok

    článok

  8. KRYVINSKA, Natalia et al. The S-D Logic Phenomenon-Conceptualization and Systematization by Reviewing the Literature of a Decade (2004-2013). In Journal of Service Science Research. - [s.l.] : The Society of Service Science, 2013. ISSN 2093-0739, 2013, vol. 5, no. 1, pp. 1-60. Dostupné na : <http://link.springer.com/article/10.1007/s12927-013-0002-0>
    článok

    článok

  9. RIGÁŇOVÁ, Simona. Online propagácia a marketingová komunikácia klastra Smolenice : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 47 s.
    kniha

    kniha

  10. RAKYTOVÁ, Miroslava. Zľavové portály a ich využitie v rámci trhu SR : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2013. 66 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.