Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0037467^"
  1. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Simulation Reverse Models for Assessing the Economic Viability of Retail Service Management Processes. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 80-87. VEGA 1/0606/21.
    článok

    článok

  2. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 376-386 online. VEGA 1/0606/21, VEGA 1/0427/20.
    článok

    článok

  3. KUSÁ, Alena et al. ECO-ECO Recycling Models and Application of Their Principles into the Circular Economy. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Acta Polytechnica Hungarica : Journal of Applied Sciences. - Budapest : Budapest University of Technology and Economics. ISSN 1785-8860, 2020, vol. 17, no. 9, pp. 85-107 online. VEGA 1/0078/18.
    článok

    článok

  4. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X, 2017, roč. 8, č. 2, s. 42-57 online. VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  5. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. Uplatnenie princípov reverznej logistiky v procese spotrebiteľského správania. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4392-7, s. 32-37 CD-ROM. VEGA 1/0245/15, VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  6. GEŽÍK, Pavel - FAŠIANG, Tomáš. Eko-eko správanie spotrebiteľa. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4392-7, s. 61-66 CD-ROM. VEGA 1/0245/15, VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  7. FAŠIANG, Tomáš - RUŽIČKA, Tomáš. Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie. In Megatrendy a médiá 2017. budúcnosť médií II. Megatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. ISBN 978-80-8105-863-9, s. 144-151. VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok

  8. FAŠIANG, Tomáš. Senzorický marketing. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-7.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.