Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0037504^"
  1. CHYTILEK, Roman - EIBL, Otto - MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012. 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006. Brno : Masarykova univerzita - Mezinárodní politologický ústav, 2010. 174 s. Ediční řada Monografie, svazek č. 32. ISBN 978-80-210-5169-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.