Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0037506^"
  1. HROMADA, Martin. To najlepšie, čo doma máme. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 9. mája 2013, roč. 23, č. 18.
    článok

    článok

  2. HROMADA, Martin. Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 75-83.
    článok

    článok

  3. ZAUŠKOVÁ, Anna - LUPTÁKOVÁ BIZUBOVÁ, Jana - HROMADA, Martin. Networking a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. 174 s. ISBN 978-80-8105-278-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HROMADA, Martin. Inovácie marketingu územia. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.