Výsledky vyhľadávania
- VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Počet ex. : 8, z toho voľných 7, prezenčne 1]
- ŠTAFFA, Juraj. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Marketing odvetví. Bratislava : Edičné stredisko EU, 1992. 152 s. ISBN 80-225-0414-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav. Metódy marketingového rozhodovania. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 167 s. ISBN 80-225-0299-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]