Výsledky vyhľadávania
- OLŠIAKOVÁ, Miriam. Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094, 2022, č. 45, s. 16-20.
- LOUČANOVÁ, Erika - OLŠIAKOVÁ, Miriam. Determinanty ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 44, s. 20-24.
- LOUČANOVÁ, Erika - OLŠIAKOVÁ, Miriam. „Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 43, s. 14-18.
- OLŠIAKOVÁ, Miriam - LOUČANOVÁ, Erika. Postoj vybranej cieľovej skupiny k inovatívnym formám bankových služieb. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2021. ISSN 1337-7094, 2021, č. 44, s. 82-85.
- OLŠIAKOVÁ, Miriam. Postoj spotrebiteľa k vybraným aspektom ekologických inovácií. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2020. ISSN 1337-7094, 2020, č. 42, s. 67-70.
- BLAŽKOVÁ, Silvia - OLŠIAKOVÁ, Miriam. Postoje európskej verejnosti k drevu a k výrobkom z dreva. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 46-52.