Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038174^"
  1. HRICOVÁ, Miroslava - FABIÁNOVÁ, Zuzana. Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 122-126. VEGA 1/0124/10.
    článok

    článok

  2. ANTOŠOVÁ, Mária - FABIÁNOVÁ, Zuzana - WEISS, Roland. Mechanizmy podporujúce využívanie OZE. - Registrovaný: Web of Science. In Acta Montanistica Slovaca. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-1788, 2010, roč. 15, č. 2, s. 159-163.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.