Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0038298^"
  1. REPČÍKOVÁ, Saskia. Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849, 2011, č. 5, s. 8-12.
    článok

    článok

  2. REPČÍKOVÁ, Saskia. Kľúčové úlohy pre úspešný marketingový plán školy : nechajte značku rozprávať. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849, 2011, č. 6, s. 8-11.
    článok

    článok

  3. REPČÍKOVÁ, Saskia. Marketing školy - zbytočný luxus alebo nevyhnutnosť? : vedieť sa "predať". In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849, 2011, č. 4, s. 12-15.
    článok

    článok

  4. REPČÍKOVÁ, Saskia. Umenie dobrej prezentácie : máte pred sebou prezentáciu Vašej školy? In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849, 2011, č. 10, s. 9-12.
    článok

    článok

  5. REPČÍKOVÁ, Saskia. Tímoví hráči vždy dokážu viac : Štýl práce deväťdesiatych rokov nemá rád individualizmus. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 20.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.