Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0040602^"
  1. STREMPEKOVÁ, Miroslava. Event marketing - súčasť modernej marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2015. 52 s.
    kniha

    kniha

  2. PARÁKOVÁ, Romana. Poradenstvo v marketingu – prístupy a perspektívy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2015. 131 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. VICEN, Martin. Marketing mesta : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2015. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. NASEROVÁ, Khairieh. Mystery shopping v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2015. 57 s.
    kniha

    kniha

  5. TOMČALOVÁ, Helena. Poradenské služby ako nástroj podpory podnikania : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2014. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. PALUBIAKOVÁ, Zuzana. Kreativita a kreatívne techniky v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  7. VINCZE, Tomáš. Inovatívne formy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Paráková. Bratislava, 2014. 54 s.
    kniha

    kniha

  8. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Využitie poradenstva pri riešení environmentálnych výziev podnikateľskej činnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 186-196. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  9. HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Environmentálne aspekty podnikania ako konkurenčný faktor. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 42-52. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  10. PARÁKOVÁ, Romana. Market of consulting services. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 141-146 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.