Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0040643^"
  1. VAŇOVÁ, Anna - BOŽÍKOVÁ, Alica - NAGYOVÁ, Ľudmila. Nové trendy v marketingovej komunikácii územia. In Nové trendy 2014. Mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015. ISBN 978-80-87314-67-8, s. 235-243. VEGA 1/0680/14.
    článok

    článok

  2. BOŽÍKOVÁ, Alica - VAŇOVÁ, Anna. Marketing sociálnych služieb. In Sociálna ekonomika a vzdelávanie : zborník vedeckých štúdií : [medzinárodný vedecký workshop, 21. november 2013, Banská Bystrica]. - Banská Bystrica : Belianum, 2014. ISBN 978-80-557-0623-8, s. [1-14] CD-ROM.
    článok

    článok

  3. BOŽÍKOVÁ, Alica. Ľudský potenciál na mestskom úrade. In Celostná manažérska kompetentnosť - potreba, prístupy a metódy jej ohodnocovania : zborník vedeckých prác z vedeckého seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3602-8, s. 92-102.
    článok

    článok

  4. BOŽÍKOVÁ, Alica - KRNÁČ, Jozef. Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6, s. 23-30.
    článok

    článok

  5. PETRÍKOVÁ, Katarína - BOŽÍKOVÁ, Alica. Stratégia marketingu vzťahov ako súčasť strategického marketingového plánovania rozvoja územia. In Geografické informácie 14. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. ISSN 1337-9453, 2010, č., s. 178-187.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.