Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0040836^"
  1. MARKO, Viktor. Uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2019. 65 s.
    kniha

    kniha

  2. MARKO, Viktor. Využitie marketingu v umení - v oblasti vážnej hudby : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2017. 44 s.
    kniha

    kniha

  3. HUDECOVÁ, Eva - MARKO, Viktor. Zrušenie a zánik podnikateľských subjektov v kontexte konceptu spoločenskej zodpovednosti podniku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069, 2012, roč. 13, č. 1, s. 72-87.
    článok

    článok

  4. MARKO, Viktor. Konkurzné konanie podnikateľských subjektov v podmienkach Slovenskej republiky. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.