Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0042951^"
  1. VARGOVÁ, Gabriela. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2013. 38 s.
    kniha

    kniha

  2. VASIĽOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. ZVARÍKOVÁ, Zuzana. Etika v reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. BEŇOVÁ, Eva. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ:Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 44 s.
    kniha

    kniha

  5. HOVANČÁKOVÁ, Dominika. Mobile marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 211-225.
    článok

    článok

  6. MACKANIČOVÁ, Michala. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 49 s.
    kniha

    kniha

  7. KUCHTA, Martin. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  8. MICHALCOVÁ, Dominika. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 48 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.