Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0043942^"
  1. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Faktory fungovania efektívneho e-shopu v oblasti produkcie informačných technológií : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2014. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 41-50 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  3. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Stratégia na internetovej stránke pre efektívny e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 33-48. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  4. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Univerzitný technologický inkubátor STU má nové firmy, ktoré sa zapojili do súťaže o najlepší biznis plán. In Transfer : veda - výskum - prenos technológií do praxe. - Bratislava : STU Scientific, s.r.o., 2011. ISSN 1337-9747, 2011, roč. 3, č. 1, s. 8.
    článok

    článok

  5. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Technologický inkubátor – faktor zvyšovania zamestnanosti prostredníctvom malých a stredných podnikov. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 79-93.
    článok

    článok

  6. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Faktory zvyšovania predaja cez e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 67-73. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Prísť do UTI STU sa oplatí - využite túto možnosť aj vy. In Transfer : veda - výskum - prenos technológií do praxe. - Bratislava : STU Scientific, s.r.o., 2010. ISSN 1337-9747, 2010, roč. 2, č. 1, s. 16.
    článok

    článok

  8. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Návratnosť investícií v e-marketingu. In Transfer : veda - výskum - prenos technológií do praxe. - Bratislava : STU Scientific, s.r.o., 2010. ISSN 1337-9747, 2010, roč. 2, č. 4, s. 28-29.
    článok

    článok

  9. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Marketingové rozhodovanie v prostredí e-businessu. In Transfer : veda - výskum - prenos technológií do praxe. - Bratislava : STU Scientific, s.r.o., 2010. ISSN 1337-9747, 2010, roč. 2, č. 3, s. 30-31. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  10. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Používateľov internetu neustále pribúda. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 324-346.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.