Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0044756^"
  1. KUSÁ, Alena - HRABAČKOVÁ, Veronika. Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch? In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622, 2013, roč. 23, č. 4, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. SPIŠIAKOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum. In Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013. ISBN 978-80-8105-553-9, s. 217-236. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  3. KUSÁ, Alena - HRABAČKOVÁ, Veronika. Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. HRABAČKOVÁ, Veronika - KUSÁ, Alena. Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 61-67.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.