Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0044777^"
  1. RAKOVSKÁ, Júlia. Podnikanie ako poslanie. In Marketing identity 2013. medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-554-6, s. 351-358.
    článok

    článok

  2. BREZÁNIOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Digitálny marketing podnikov v kríze. In Marketing identity : dizajn, ktorý predáva. medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-554-6, s. 9-25. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    článok

    článok

  3. LUKÁČ, Michal. Priehrady a nádrže na Slovensku v kontexte Európy a ICOLD-u. In Vodohospodársky spravodajca : dvojmesačník pre vodné hospodárstvo a životné prostredie. - Bratislava : Združenie zamestnávateľov vo vodnom hospodárstve, 2012. ISSN 0322-886X, 2012, roč. 55, č. 1-2, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. LUKÁČ, Michal. Marketingový mix - účinná zbraň múzea. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s.2340-2349.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.