Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0045660^"
  1. KOTLER, Philip - KARTAJAYA, Hermawan - SETIAWAN, Iwan. Marketing 5.0 : Technology for Humanity. Hoboken : John Wiley & Sons, 2021. 206 s. ISBN 978-1-119-66851-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. KOTLER, Philip - KARTAJAYA, Hermawan - SETIAWAN, Iwan. Marketing 4.0 : le passage au digital. Louvain-la-Neuve : De Boeck Supérieur, 2017. 160 s. ISBN 978-2-8073-0777-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KOTLER, Philip - KARTAJAYA, Hermawan - SETIAWAN, Iwan. Die neue Dimension des Marketings : vom Kunden zum Menschen. Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2010. 223 s. ISBN 978-3-593-39343-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.