Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049046^"
  1. ZAUŠKOVÁ, Anna et al. Application of Artificial Neural Networks to Cost Factors Stimulating Innovation – The Case of Slovakia. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 97-105.
    článok

    článok

  2. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv značiek na spotrebiteľov. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 89-95.
    článok

    článok

  3. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 113-120 online.
    článok

    článok

  4. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 426-431.
    článok

    článok

  5. MIKLENČIČOVÁ, Renáta - KRÁLOVIČOVÁ, Denisa. Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 503-509.
    článok

    článok

  6. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Meranie ukazovateľov výkonnosti CRM. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. Katedra marketingovej komunikácie, 2012. 142 s. ISBN 978-80-8105-412-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.