Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 56  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049589^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.5 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. CALMIC, Cristian. Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 57 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Obsah+titulný list3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
  5. KARAFFA, Peter. Marketingový mix vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  6. PAVLIKOVÁ, Marta. Adaptation of Key Factors of Retail Management in Central and Eastern European Fast-moving Consumer Goods Retail Companies. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 320-330 CD-ROM.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené242.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČIHOVSKÁ, Viera - PAVLIKOVÁ, Marta. Obchodný manažment : praktikum. Recenzenti: Eva Hanuláková, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 213 s. [11,88 AH]. ISBN 978-80-225-4535-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  8. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  9. BUŽIKOVÁ, Soňa. Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 64 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce742.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. LUŽBEŤÁK, Šimon. Motivácia a hodnotenie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 82 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.