Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 106  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0049917^"
  1. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana et al. Strategický manažment : prípadové štúdie. Recenzenti: Nadežda Jankelová, Milan Džupina. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 180 s. [11,70 AH]. ISBN 978-80-225-4625-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  2. BULANDA, Ivana - DUBOVICKÁ, Ivana. Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 23-30.
    článok

    článok

  3. KOMÁROVÁ, Veronika. Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 35-42.
    článok

    článok

  4. SCHLOSSEROVÁ, Zuzana. Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 52-59.
    článok

    článok

  5. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. Recenzenti: Katarína Fichnová, Dagmar Inštitorisová, Milan Džupina ...[et al.]. 1. vydanie. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. CD-ROM 59 s. KEGA 008UMB-4/2015, VEGA 1/0216/15. ISBN 978-80-558-1315-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. RICHNÁK, Patrik. Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 43-51 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok

  8. DŽUPINA, Milan - BLAŽEKOVÁ, Andrea. Communication of corporate social responsibility in small and medium-sized enterprises. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 2, s. 35-48.
    článok

    článok

  9. BEDNÁR, Richard. Challengest - novodobý výber tých najlepších zamestnancov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 78-79. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  10. BEDNÁR, Richard. Mapilary - distribúcia tovaru na poslednej míli. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 100-101. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.