Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0050530^"
  1. MOLNÁROVÁ, Tímea. Marketingové aktivity podniku a meranie ich dosahu na ziskovosť podniku : diplomová práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2019. 63 s.
    kniha

    kniha

  2. MOLNÁROVÁ, Tímea. Možnosti rozvoja vybranej destinácie CR v krajinách bývalej Juhoslávie : bakalárska práca. Školiteľ: Roman Staňo. Bratislava, 2017. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. MOLNÁROVÁ, Tímea. Analýza pozície značky na trhu - brandové analýzy : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2013. 91 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.