Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0050829^"
  1. BUJDOŠOVÁ, Alexandra. Využitie nových nástrojov buzz marketingu v obchodnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2015. 57 s.
    kniha

    kniha

  2. BUJDOŠOVÁ, Alexandra. Možnosti využitia sociálnych sietí v marketingovej komunikácii podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Andrej Miklošík. Bratislava, 2013. 53 s.
    kniha

    kniha

  3. BUJDOŠOVÁ, Alexandra - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 34-41 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.