Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0052230^"
  1. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Relationship small business and private brands. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 43-50 CD ROM.
    článok

    článok

  2. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Aspekty vplyvu privátnych značiek obchodných reťazcov na konkurencieschopnosť potravinárskych podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2015. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Increasing the company´s competitivenes of tourist services. In International Workshop on Knowledge Management. 9th International Workshop on Knowledge Management : proceedings : Bratislava, October 17-18, 2014. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2014. ISBN 978-80-89306-26-8, [P. 1-10] [CD-ROM].
    článok

    článok

  4. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Spotrebiteľské odmietanie privátnych značiek. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2014. ISSN 0323-262X, 2014, roč. 43, č. 1, s. 99-111.
    článok

    článok

  5. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Trends in brand policy. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 163-168 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Značková politika v marketingovej stratégii. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 223-229 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Determinanty výroby privátnych značiek. In Mižnarodnij naukovij visnik. - Užgorod : Užgorodskij nacionaľnij universitet, 2014. ISSN 2218-5348, 2014, nr. 8, s. 270-276.
    článok

    článok

  8. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Značka v podnikovej praxi. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2014. ISSN 1335-9746, 2014, roč. 13, č. 31-32, s. 72-78.
    článok

    článok

  9. PRUŽINSKÝ, Michal - MIHALČOVÁ, Bohuslava - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Konkurencieschopnosť podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 84-92 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Privátna značka - príležitosť pre predajcov, výrobcov aj zákazníkov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313, 2013, roč. 5, č. 2, s. 6-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.