Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0052601^"
  1. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. TOMAN, Marian. Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 121-136. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Recenzentky: Eva Hanuláková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 142 s. [6,46 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4128-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. TOMAN, Marian. Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 299-310 CD-ROM. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  5. TOMAN, Marian - KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing. - Registrovaný: Web of Science. In INPROFORUM 2015. International scientific conference. INPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015. ISBN 978-80-7394-536-7, pp. 193-198. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Marian. Management of the retail processes by the tools of marketing. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 581-589 [CD-ROM].
    článok

    článok

  7. TOMAN, Marian. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 129-138. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  8. TOMAN, Marian. The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 440-448 [CD-ROM].
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.