Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0053336^"
  1. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). 1st Edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. online 588 s. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. POLLÁK, František - DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter. OLL Selected Specifics of Marketing Communication in Environment of Social Networks. - Registrovaný: Web of Science. In Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474, pp. 511-528. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  3. RYBANSKÝ, Rudolf - JÁNOŠ, Dominik. Spotrebitelia ako súčasť inovačného procesu v uzavretej ekonomike. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622, 2018, roč. 28, č. 2, s. 14-15.
    článok

    článok

  4. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁKOVÁ, Ingrid. Business Succession as an Alternative to Start-Up. In Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles. International Scientific Conference. Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474, pp. 489-499. APVV-15-0511, CE1158 ENTER-transfer.
    článok

    článok

  5. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. 1st edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. online 474 s. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity 2017: onlinové pravidlá : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 7. – 8. november 2017. 1. vydanie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. online 286 s. ISBN 978-80-8105-919-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. Marketing Identity 2017: Online Rules. International Scientific Conference. Marketing Identity: Online Rules - Part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. 1st edition. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. online 448 s. ISBN 978-80-8105-917-9. ISSN 1339-5726.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. RYBANSKÝ, Rudolf - NÁPOKÝ, Ľudovít. Efektívna komunikácia pri riadení podnikových procesov. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 121-127 online.
    článok

    článok

  9. KUSÁ, Alena - DANECHOVÁ, Zuzana - RYBANSKÝ, Rudolf. Globalizácia - príležitosť na otvorené inovácie a ich komunikáciu. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 352-359.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.